Reklamace

V případě produktu, který je potřebný reklamovat, prosíme, abyste postupovali podle reklamačních podmínek a kontaktovali nás. Kupující je oprávněn reklamovat vady zboží během záruční doby. Pokud není při popisu zboží stanoveno jinak, záruční doba je 24 měsíců.

V případě reklamací nás kontaktujte na adrese: info@mobilego.cz, kde uvedte číslo objednávky, reklamovaný produkt a popis chyby. Následně Vám poskytneme další postup reklamace. Zásilku doporučujeme pojistit. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme.

V případě jakékoli reklamace na zařízení od společnosti Apple postupujte podle pokynů uvedených níže. Před odesláním se prosím odhlaste z Find my iPhone (iCloud) a vymažte kód zámku obrazovky, nebo napište kód do reklamace. V opačném případě riskujete zdlouhavou reklamaci nebo zamítnutí. Doporučujeme Vám zálohovat zařízení před jeho odesláním k reklamaci. V případě přehrávání softwaru nebo obnovy systému iOS nezaručujeme zachování dat.

Reklamovaný tovar posielajte len na adresu:
MIDINET IT s.r.o.
Nemocničná 16
990 01 Veľký Krtíš

Kontaktný telefón: +421 47 4911282


Jak mohu vzdáleně vypnout Find my iPhone?
- přihlaste se na adresu www.icloud.com/find pomocí ID vašeho Apple,
- klikněte na ikonu Najít iPhone,
- klikněte na položku Všechna zařízení,
- vyberte zařízení, které chcete odstranit,
- klikněte na položku "Odstranit z účtu".

Reklamační rady
Zboží doručeno na reklamaci obsahující přístupová hesla do systému může být vrácen bez opravy protože není možná reinstalace systému zařízení a odstranění systémové poruchy. Zákazník je povinen dané hesla uvést při podání reklamace, nebo je odstranit před doručením na reklamaci.

Spotřebitel nese náklady na vrácení zboží prodávajícímu, jakož i náklady na vrácení zboží v případě reklamace zboží.